یا صاحب عصر و زمان

به راه بیایم تا از راه بیاید

یا صاحب عصر و زمان

به راه بیایم تا از راه بیاید

کدامیک از کارهایت عین آیه قرآن است ؟؟

سه شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۴۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم الحمدالله رب العالمین

اللهم صل علی محمد و آل محمد

با خود فکر می‌کردم «چقدر از زندگی خود را بر اساس حقایق قرآن زندگی می‌کنی؟» 

چند درصد؟

کدامیک از کارهایت عین آیه قرآن است؟

کدامیک از رفتارهایت برگرفته از قرآن است؟

تو با قرآن چه نسبتی داری؟

چند درصد؟

با خود فکر می‌کردم «حظ و بهره‌ام از قرآن چیست؟»

رابطه‌ام با قرآن بهتر شده‌است یا نه؟ چرا بهتر چرا نه؟

به خود گفتم: خیلی از کارها را فراموش می‌کنم با قرآن تطبیق دهم و این کاملا سهوی است.

ولی باید از سهوهایم کم کنم

از رسول خدا (صلوات الله علیه و آله) تشکر می‌کنم که قرآن را برایمان آورد ما به وسیله قرآن می‌فهمیم که رابطه او با خدا چگونه بوده است و می‌توانیم رسول‌مان را بشناسیم و به او توسل بجوئیم و به واسطه او به خدا تقرب جوئیم.

والسلام ۹۹/۱/۲ شب مبعث رسول اعظم (صلوات الله علیه)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۰۵
حسانه ..

نظرات  (۱)

سلام 

 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ...

پاسخ:
سلام
قبول حق

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.