یا صاحب عصر و زمان

به راه بیایم تا از راه بیاید

یا صاحب عصر و زمان

به راه بیایم تا از راه بیاید

سردار دلها

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۱۰ ب.ظ

سلام

خالق مهربانم

نه سردار و هیچ کدام مجاهدان درگاهت هیچی احتیاجی  به نوشته های کپی یا گاها اشارات خودم ندارند...

خودم خیلی احتیاج دارم...

خدایا تو خالق و بسیار بسیار مهربان

لطفا کمک کن تا درست و اون طور مورد رضایت هست..گام بردارم و عمل کنم....

سخنی کوچک با سردار دلها

از موقع برام مهم شدی و فهمیدم یه گهور ناب هستی،دیدم و فهمیدم حواست به خیلی موارد هست...

به قول نه  از این ور بوم افتاده بودی و نه اون ور بوم...موقعیت سنجیده و آرام عمل میکردی...لطفا کمک کن مثل خودتون خالصانه برا خالق مهربانم عمل کنم و شرمنده نباشم..

چقدر آرام بی هاوهوی حرکت کردی بخاطر همین عزیزتر هم شدی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۷
حسانه ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.