یا صاحب عصر و زمان

به راه بیایم تا از راه بیاید

یا صاحب عصر و زمان

به راه بیایم تا از راه بیاید

یا صاحب عصر وزمان

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۵۰ ب.ظ

سلام

چند روزی که دارم فکر می کنم،چرا نمیشه یه نفر پیدا کرد تا بفهمه چی میگم،سو تفاهم پیش نیاد...خوب تا دو روز دارم زمزمه میکنم به قول یه عالمی ،ماها بی صاحب نیستیم...ما امام زمان عج رو داریم..

یا امام زمان عج من که بی صاحب نیستم لطفا کمک کنید ،درست تصمیم بگیرم.

جهت فرج صلوات بفرستید لطفا

نوشته شده 1398/09/22ساعت17:51

خوب واقعا خوب میشه ،مدام زمزمه کنم ،با امام زمان عج حرف بزنم....

با خداوند رفیق و مونس بشیم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۲
حسانه ..

نظرات  (۲)

سلام

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل الفرجهم

پاسخ:
سلام 
قبول باشه
۰۲ دی ۹۸ ، ۱۵:۱۷ مصطفی کسعلی

یا مهدی (عج)...

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.